Philip Kotler

Philip Kotler

Książki autorstwa Philip Kotler


Philip Kotler

Marketing wyd. 2025

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzyli Keller i Chernev, od blisko …

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 6.0. Przyszłość jest immersyjna

Jak rzeczywistość wirtualna i rozszerzona zmienią krajobraz biznesowy Metamarketing to nowa forma marketingu, która wykracza poza proste połączenie tradycyjnych i …

Philip Kotler

Marketing wyd. 2022

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu. Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat …

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 5.0. Technologie Next Tech

Marketing 5.0. to najnowsza książka autorytetu w zakresie marketingu, Philipa Kotlera, i jego współpracowników: Hermawana Kartajaya oraz Iwana Setiawana. Skupiają …

Philip Kotler, Kevin Lane Keller

Marketing

Najnowsze, zmienione i uzupełnione wydanie biblii marketingu.Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest …

Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Iwan Setiawan

Marketing 3.0. Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek!

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością. Czołowe firmy zrozumiały, …

Philip Kotler

Moje przygody z marketingiem

Philip Kotler uznawany jest za ojca nowoczesnego marketingu. To geniusz, który zdecydował się na studia z rachunkowości, a potem postanowił …

Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Iwan Setiawan

Marketing 4.0. Era cyfrowa

Philip Kotler ponownie łączy siły z Hermawanem Kartajayą i Iwanem Setiawanem z MarkPlus Inc., by podzielić się z nami sposobami …

Philip Kotler

Twarzą w twarz z kapitalizmem. Realne rozwiązania dla niezdrowego systemu ekonomicznego

Gwałtowne załamanie rynków finansowych, które dało początek wielkiej recesji, obnażyło grzechy sektora finansowego i ujawniło niebezpieczeństwo związane z bańkami spekulacyjnymi. …

Philip Kotler

Dobro popłaca inicjatywy marketingowe i korporacyjne dzięki którym świat staje się lepszy

Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i …

Philip Kotler, John A. Caslione

Chaos zarządzanie i marketing w erze turbulencji

Konsekwencje zapaści finansowej z 2008 roku coraz bardziej dają się we znaki, afirmy, branże i całe rynki albo jeszcze z …