Data Driven Decisions: jak odnaleźć się w natłoku danych?

Data Driven Decisions: jak odnaleźć się w natłoku danych?

Autorzy: Michał Jan Lutostański , Mateusz Galica , Michał Protasiuk

Wydawca: PWN

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Ostatnia dekada wywróciła świat biznesu i marketingu do góry nogami. Technologie, kryzysy, zmiany w polityce i stylu życia sprawiły, że przed decydentami pojawiła się niespotykana wcześniej masa znaków zapytania. Skończyła się, dająca poczucie pewności i kompetencji, era długookresowych strategii oraz obowiązujących przez dekady reguł czy podręczników marketingu. Pożegnaliśmy też raczej na dobre oswajanego przez dekady homo oeconomicus. Prawie żal tych przeczytanych grubych książek? W tym samym czasie ? co jest powtarzane jak zdarta płyta ? geometrycznie wzrosła liczba źródeł informacji, na podstawie których można podejmować dobre decyzje. Czy organizacje, firmy i marki jeszcze nad tym panują?

Dodatkowe informacje

Zarządzanie
1 stycznia 2018
252
Data Driven Decisions: jak odnaleźć się w natłoku danych?
978-83-01-20134-0
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.