Dowiedz się, jak dokonać wstępnej analizy opłacalności współpracy z placówkami detalicznymi
Autor: Folga Jacek
Wydawca: Wiedza i Praktyka
Sprzedaż do sklepów detalicznych bardzo często odbywa się za pośrednictwem dystrybucji zewnętrznej niezwiązanej kapitałowo z producentem. W tym przypadku, aby kontrolować poziom kosztów, ale i rentowności, należy opracować proces, który pozwoli zbierać dane rozproszone w różnych miejscach i wspierać decyzje handlowe.
Sprzedaż do sklepów detalicznych bardzo często odbywa się za pośrednictwem dystrybucji zewnętrznej niezwiązanej kapitałowo z producentem. W tym przypadku, aby kontrolować poziom kosztów, ale i rentowności, należy opracować proces, który pozwoli zbierać dane rozproszone w różnych miejscach i wspierać decyzje handlowe. Poznaj szczegóły
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.