Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność

Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność

Autor: Wawrzyszczuk Emilia red.

Wydawca: Wiedza i Praktyka

Rozmowa z Anną Mikulską, Employer Branding Director & Partner w MJCC, o strategii employer brandingowej, roli pracowników w budowaniu marki pracodawcy, narzędziach EB oraz korzyściach z posiadania solidnej marki pracodawcy.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Rozmowa z Anną Mikulską, Employer Branding Director & Partner w MJCC, o strategii employer brandingowej, roli pracowników w budowaniu marki pracodawcy, narzędziach EB oraz korzyściach z posiadania solidnej marki pracodawcy.

Dodatkowe informacje

Biznes i finanse
11 lutego 2016
0
Employer branding - buduj markę, a nie jedynie rozpoznawalność
9788326947476

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.