Gamification: jak wygrać zaangażowanie respondenta?

Gamification: jak wygrać zaangażowanie respondenta?

Autorzy: Anna Gorączka , Michał Protasiuk

Wydawca: PWN

Największy problem w badaniach marketingowych to zdobycie respondenta i utrzymanie jego uwagi. Gamification pozwala na zaangażowanie respondenta i uzyskanie lepszych wyników badań. ?Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta? to pierwsza publikacja na ten temat.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Największy problem w badaniach marketingowych to zdobycie respondenta i utrzymanie jego uwagi. Gamification pozwala na zaangażowanie respondenta i uzyskanie lepszych wyników badań. ?Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta? to pierwsza publikacja na ten temat. Autorzy, którzy mają na swoim koncie kilkanaście dużych projektów badawczych z wykorzystaniem gamification, dzielą się doświadczeniem i wiedzą. ?Gamification. Jak wygrać zaangażowanie respondenta? to praktyczna i niezbędna lektura dla specjalistów zajmujących się badaniami marketingowymi i konsumenckimi, agencji badawczych, marketingowców oraz studentów socjologii, marketingu, informatyki.

Dodatkowe informacje

Zarządzanie
1 stycznia 2020
206
Gamification: jak wygrać zaangażowanie respondenta?
978-83-01-21376-3
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.