Jak choroba wpływa na czas pracy, urlopy i urlopy na żądanie
Autor: Warszawska Jarosława
Wydawca: Wiedza i Praktyka
Choroba pracownika na ogół jest zdarzeniem nagłym i nieprzewidzianym. W niektórych przypadkach nieobecność pracownika z powodu choroby będzie wymagała od pracodawcy podjęcia określonych czynności, do których mogą należeć m.in. zmiany w harmonogramie czasu pracy czy skorygowanie kartotek urlopowych pracownika.
Choroba pracownika na ogół jest zdarzeniem nagłym i nieprzewidzianym. W niektórych przypadkach nieobecność pracownika z powodu choroby będzie wymagała od pracodawcy podjęcia określonych czynności, do których mogą należeć m.in. zmiany w harmonogramie czasu pracy czy skorygowanie kartotek urlopowych pracownika.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.