Klient, klient, klient! Jak odpowiednia postawa przesądza o sukcesie lub porażce projektu
Autor: Marcin Dąbrowski
Wydawca: One Press
Klient jest najważniejszy!Wszyscy znamy to powiedzenie.Wyświechtany slogan, z którym każdy wielokrotnie się spotykał.Czy prawdziwy?
Jak temu zapobiec? Jak wrócić na właściwe tory i myśleć prokliencko? Jak przekonać zespół, że to my jesteśmy dla klienta, a nie odwrotnie? Przede wszystkim trzeba sobie na nowo uświadomić, że nie działamy w oderwaniu od rzeczywistości. Po drugiej stronie, po stronie zleceniodawcy, także są ludzie ― to z nimi i dla nich pracujemy. Jeśli wyjdziemy od tego przekonania, będziemy w stanie pomóc sobie i swojemu zespołowi podejść do problemów z właściwym nastawieniem. Wiedza merytoryczna, doświadczenie, certyfikaty i sprzęt, na którym pracujemy, są bowiem ważne. Jednak wciąż ― klient jest najważniejszy. Dzięki tej książce dowiesz się, w jaki sposób na nowo przekonać do tego siebie, pracujących dla Ciebie ludzi i... oczywiście Twoich klientów.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.