Klient nasz... czyli koszmar pracownika działu reklamacji

Klient nasz... czyli koszmar pracownika działu reklamacji

Autor: Rafał Świerzy

Wydawca: Novae Res

Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja? Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych. Jedni w pracy siedzą na facebooku, inni grają online, ja z kolei użerałem się z chorymi fantazjami klientów.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Siedem promocji temu, za siedmioma centrami handlowymi, była sobie reklamacja?

Spędziłem 4 lata mojego życia w polskiej centrali zagranicznej sieci dyskontów. Jednym z moich zadań było rozpatrywanie trudniejszych przypadków reklamacyjnych. Jedni w pracy siedzą na facebooku, inni grają online, ja z kolei użerałem się z chorymi fantazjami klientów. Mój czas zajmowały dysputy nad słusznością reklamacji ciśnieniomierza, który ?za każdym razem pokazuje inne ciśnienie?, czy rozpatrywanie reklamacji przesłanych do mnie pocztą majtek męskich, z załączoną karteczką ?używane ale wyprane?. Ocierałem się wręcz o filozofię. Fantazja klientów dyskontów nie zna żadnych granic. A przekroju wieku i charakteru nie da się ująć w żadnym szablonie. Tekst demaskuje ukryte w nas twarze konsumenckich potworów i piętnuje konsumpcyjny styl życia.

Dodatkowe informacje

1 stycznia 2018
232
Klient nasz... czyli koszmar pracownika działu reklamacji
978-83-8083-807-9
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.