Komunikacja wizerunkowa public relations reklama branding
Autor: Monika Bronowicz
Wydawca: Astrum
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu.Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików.Jedna z niewielu pozycji na rynku polskim,która w sposób skondensowany zajmuje się tematem wizualizacji w biznesie.
Książka poświęcona komunikacji wizerunkowej, nie mylić z wizualną. Zajmuje się zagnieniami autoprezentacji, także public relations,reklamie i brandingu.Kierowana jest do kadry zarządzającej,korporacyjnej, studentów, akademików.Jedna z niewielu pozycji na rynku polskim,która w sposób skondensowany zajmuje się tematem wizualizacji w biznesie.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.