Kreatywność. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie?

Kreatywność. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie?

Autor: Marek Stączek

Wydawca: EdisonTeam.pl

?Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzaniem systemów wspierających innowacyjne myślenie w firmach, rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze ? ?czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?; po drugie ? ?jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności? i na koniec, pytanie trzecie ? ?co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

?Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzaniem systemów wspierających innowacyjne myślenie w firmach, rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze ? ?czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?; po drugie ? ?jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności? i na koniec, pytanie trzecie ? ?co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?. W treści odwołuje się do przykładów prowadzonych projektów rozwoju innowacyjnego myślenia w organizacjach. Całość rozważań cechuje duży realizm i praktyczny wymiar.? - dr Marek Panfil, Katedra Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa.

Dodatkowe informacje

1 kwietnia 2017
0
Kreatywność. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie?
9788361485209

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.