Kreatywność. Jak rozwijać innowacyjne myślenie w firmie?
Autor: Marek Stączek
Wydawca: EdisonTeam.pl
?Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzaniem systemów wspierających innowacyjne myślenie w firmach, rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze ? ?czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?; po drugie ? ?jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności? i na koniec, pytanie trzecie ? ?co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?.
?Marek Stączek, który na co dzień zajmuje się wprowadzaniem systemów wspierających innowacyjne myślenie w firmach, rozważa związek, jaki zachodzi pomiędzy atmosferą panującą w organizacji, a innowacyjnością jej członków. Odpowiada na trzy pytania: po pierwsze ? ?czy w ogóle istnieje zależność między tymi dwoma zjawiskami?; po drugie ? ?jakie składniki tworzą atmosferę, która sprzyja innowacyjności? i na koniec, pytanie trzecie ? ?co praktycznie powinniśmy zrobić w organizacji, by uruchomić i podtrzymać rozwój innowacyjnego myślenia?. W treści odwołuje się do przykładów prowadzonych projektów rozwoju innowacyjnego myślenia w organizacjach. Całość rozważań cechuje duży realizm i praktyczny wymiar.? - dr Marek Panfil, Katedra Zarządzania Wartością, Szkoła Główna Handlowa.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.