Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty

Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty

Autorzy: Michael Hoseus , Jeffrey Liker

Wydawca: MT Biznes

W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiązywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludzi, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

W międzynarodowym bestsellerze, Droga Toyoty tłumaczono sukces tej firmy rewolucyjnym modelem 4P, którego elementami składowymi jest filozofia, ludzie, proces i rozwiązywanie problemów. Teraz, w książce Kultura Toyoty, autorytety w zakresie Toyoty, Jeffrey Liker i Michael Hoseus ujawniają, w jaki sposób Toyota wybiera, rozwija i motywuje swoich ludzi, aby zaangażowali się w proces wytwarzania produktów o najwyższej jakości. Z tej książki możesz dowiedzieć się, jak zrobić to w swojej firmie.

Kultura Toyoty poświęcona jest ?systemom ludzkim?, które Toyota wprowadziła po to, by wzmocnić zasady zaufania, obopólnego dobrobytu i perfekcji w swoich zakładach, salonach dilerskich i biurach na całym świecie. Autorzy zaczynają od przyjrzenia się procesowi ewolucji kultury Toyoty i zastanawiają się, dlaczego to właśnie ludzie są ?sercem i duszą? Drogi Toyoty. Firma stosuje czteroetapowy proces rozwijania i zatrzymywania doskonale przygotowanych pracowników. Oto te etapy: przyciąganie, rozwijanie, angażowanie i inspirowanie.

Na podstawie wielu przykładów zaczerpniętych z długoletnich badań Likera oraz osobistego doświadczenia Hoseusa jako kierownika Toyoty, książka ta zapewnia narzędzia, które pozwalają:
?    znaleźć kompetentnych, zdolnych i chętnych pracowników,
?    rozpocząć proces szkolenia i ?uspołeczniania? zatrudnianych pracowników,
?    ustalać i komunikować kluczowe wskaźniki efektywności na każdym poziomie organizacji,
?    szkolić pracowników tak, aby byli w stanie rozwiązywać problemy i nieustannie usprawniali wykonywane przez siebie procesy,
?    rozwijać liderów, którzy żyją filozofią firmy i uczą jej innych,
?    nagradzać doskonałą pracę i zapewniać pomoc tym, którzy zostają z tyłu.

Kultura Toyoty, która obejmuje całą firmę, stanowi podstawę jej sukcesu jako globalnego lidera pod względem doskonałości operacyjnej. Aby pomóc innym firmom stać się ?Toyotą? w ich branży, autorytety w zakresie Toyoty ? Jeffrey Liker oraz Michael Hoseus ? przedstawiają tajniki tworzenia i utrzymywania kultury nakierowanej na ludzi, która zapewnia spójny rozwój, innowację, zyskowność i doskonałość. Dzięki pełnemu dostępowi do dyrektorów, menedżerów i fabryk na całym świecie, autorzy mogą pokazać, w jaki sposób każda firma może zbudować kulturę ciągłego doskonalenia, poprzez:

przyciąganie, rozwijanie i angażowanie wyjątkowych osób

zachęcanie do rozwiązywania problemów na wszystkich poziomach organizacji

sprawianie, by kierownictwo stawało się odpowiedzialne przed pracownikami

inspirowanie pracowników do tego, by angażowali się na rzecz firmy, rodziny i społeczeństwa

zmianę działu HR w arbitrów uczciwego i spójnego postępowania

wykorzystywanie odgórnego i oddolnego procesu planowania w celu angażowania wszystkich w proces osiągania przełomowych celów.

Książka oferuje wgląd w fascynującą kulturę Toyoty ze zwróceniem szczególnej uwagi na niuanse procesu przenoszenia i odtwarzania tej kultury w różnych zakładach i biurach na całym świecie. Te wyjątkowe szczegóły są właśnie tym, czego potrzebuje Twoja firma, aby móc skorzystać z doświadczeń Toyoty.

Dodatkowe informacje

Biznes i finanse
26 lutego 2018
0
Kultura Toyoty. Serce i dusza filozofii Toyoty
9788380871144

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.