Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy ze szczególnym uwzględnieniem afazji i dysartrii dla młodzieży i dorosłychMateriały do badania

Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy ze szczególnym uwzględnieniem afazji i dysartrii dla młodzieży i dorosłychMateriały do badania

Autorzy: Katarzyna Szłapa , Iwona Tomasik , Sławomir Wrzesiński

Wydawca: Harmonia

Materiały do badania to zbiór 18 załączników zawierających kolorowe ilustracje, zdjęcia oraz materiał werbalny, za pomocą których przeprowadza się diagnozę. „Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy...” jest cenną i potrzebną na rynku wydawniczym propozycją tematycznie związaną z diagnostyką komunikacji językowej.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Materiały do badania to zbiór 18 załączników zawierających kolorowe ilustracje, zdjęcia oraz materiał werbalny, za pomocą których przeprowadza się diagnozę.

„Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy...” jest cenną i potrzebną na rynku wydawniczym propozycją tematycznie związaną z diagnostyką komunikacji językowej. Adresowany jest do logopedów oraz neurologopedów wykonujących diagnozę dwóch podstawowych jednostek zaburzeń komunikacji językowej o etiologii mózgowej – afazji i dysartrii. Można zastosować go w diagnostyce pacjentów dorosłych lub młodzieży. (...) Proponowany „Kwestionariusz...” skonstruowany jest prawidłowo – odczuć można wieloletnią praktykę w zakresie diagnostycznym Autorów. Należy zaznaczyć, że spośród podobnych pomocy specjalistycznych środowisko logopedów mogło wybierać do tej pory w dawno wydanych, czasem już nieaktualnych pod względem słownictwa, opracowaniach.

dr A. Walencik-Topiłko, Katedra Logopedii Uniwersytetu Gdańskiego

Dodatkowe informacje

1 stycznia 2019
36
Kwestionariusz diagnostyczny zaburzeń mowy ze szczególnym uwzględnieniem afazji i dysartrii dla młodzieży i dorosłychMateriały do badania
978-83-7134-703-0
Miękka
2

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.