Mapy strategii w biznesie. Jak przełożyć wartości na mierzalne wyniki
Autorzy: Robert S. Kaplan , David P. Norton
Wydawca: GWP Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom: uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom; zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu; dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy; znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować; skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.
Autorzy strategicznej karty wyników przedstawiają w tej książce nowe pomocne i skuteczne narzędzie mapy strategii. Za pomocą wielu przykładów z doświadczeń czołowych firm światowych pokazują, w jaki sposób ułożyć mapy strategii, które pozwolą organizacjom: uprościć strategie i ułatwić ich zrozumienie wszystkim pracownikom; zidentyfikować te, które najbardziej przyczynią się do odniesienia sukcesu; dopasować dostępną technologię, kapitał i kadrę w celu lepszego wpływania na efekt działań firmy; znaleźć ewentualne luki i niedociągnięcia w planach i odpowiednio wcześnie je skorygować; skutecznie wdrażać nowe strategie i plany w środowisku firmy.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.