Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty
Autorzy: Kakitek Agata , Nowak Beata , Waliczek Ewa , Miciuła Ireneusz , Rześny- Cieplińska Jagienka , Jancewicz Jolanta , Kubicka Jolanta , Serafin Krystyna , Kukurba Maria , Jacek Pera
Wydawca: Naukowe Wydawnictwo IVG
Tytuł monografii naukowej: Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie ? wybrane aspekty Redakcja naukowa: Prof. dr hab. Jerzy Olszewski prof. nadzw. UEP Autorzy: Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz Miejsce i data wydania: Szczecin 2015 Wydawca: Naukowe Wydawnictwo IVG www.
Tytuł monografii naukowej: Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie ? wybrane aspekty
Redakcja naukowa: Prof. dr hab. Jerzy Olszewski prof. nadzw. UEP
Autorzy: Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz
Miejsce i data wydania: Szczecin 2015
Wydawca: Naukowe Wydawnictwo IVG
www.wydawnictwoivg.pl, email: biuro@wydawnictwoivg.pl
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.