Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty

Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty

Autorzy: Kakitek Agata , Nowak Beata , Waliczek Ewa , Miciuła Ireneusz , Rześny- Cieplińska Jagienka , Jancewicz Jolanta , Kubicka Jolanta , Serafin Krystyna , Kukurba Maria , Jacek Pera

Wydawca: Naukowe Wydawnictwo IVG

Tytuł monografii naukowej: Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie ? wybrane aspekty Redakcja naukowa: Prof. dr hab. Jerzy Olszewski prof. nadzw. UEP Autorzy: Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz Miejsce i data wydania: Szczecin 2015 Wydawca: Naukowe Wydawnictwo IVG www.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Tytuł monografii naukowej: Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie ? wybrane aspekty

Redakcja naukowa: Prof. dr hab. Jerzy Olszewski prof. nadzw. UEP

Autorzy: Jolanta Kubicka, Jacek Pera, Beata Nowak, Ewa Waliczek, Agata Kakitek, Krystyna Serafin, Ireneusz Miciuła, Jagienka Rześny- Cieplińska, Maria Kukurba, Jolanta Jancewicz

Miejsce i data wydania: Szczecin 2015

Wydawca: Naukowe Wydawnictwo IVG

www.wydawnictwoivg.pl, email: biuro@wydawnictwoivg.pl

Dodatkowe informacje

Biznes i finanse
25 marca 2017
0
Marketing, innowacje, strategie i ryzyko we współczesnym biznesie - wybrane aspekty
9788362062645

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.