Marketing Materiały do ćwiczeń

Marketing Materiały do ćwiczeń

Autor: Grażyna Rosa

Wydawca: C. H. Beck

Teoria w pigułce - praktyka w zadaniach! Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Teoria w pigułce - praktyka w zadaniach!
Publikacja stanowi materiały do ćwiczeń z podstaw marketingu, zawierające zbiór najważniejszych zagadnień z tego zakresu. Została podzielona na dwie części. Pierwsza poświęcona jest podstawom teoretycznym, druga zaś wybranym obszarom zastosowania marketingu.
 
Każdy rozdział składa się:
o z krótkiej części teoretycznej - teorii w pigułce,
o testów sprawdzających zrozumienie omówionych zagadnień (wraz z odpowiedziami zamieszczonymi na końcu książki),
o zdań do uzupełnienia,
o zadań problemowych do przedyskutowania (czasem w formie studiów przypadków), które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako podstawa do prowadzenia ćwiczeń lub warsztatów.
 
Książka kierowana jest do studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania - jako pomoc dydaktyczna przy prowadzeniu wykładów i ćwiczeń z podstaw marketingu. Może być także użyteczna dla studentów innych kierunków (humanistycznych, medycznych, artystycznych), w których programie przewidziano zajęcia z marketingu, lub wykorzystana jako materiały szkoleniowe przez szkoleniowców oraz praktyków zajmujących się marketingiem na co dzień.
Zespół autorski tworzą pracownicy naukowo-dydaktyczni Katedry Marketingu Usług na Wydziale Zarządzania i Ekonomiki Usług Uniwersytetu Szczecińskiego

Dodatkowe informacje

Inne
26 lutego 2018
0
Marketing Materiały do ćwiczeń
9788325530969

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.