Marketingowe zarządzanie apteką

Marketingowe zarządzanie apteką

Autorzy: Tomasz Barałkiewicz , Małgorzata Michalik , Henryk Mruk

Wydawca: Wolters Kluwer Polska

Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami. W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Ostatnie zmiany w prawie farmaceutycznym postawiły apteki przed nowymi wyzwaniami. Stałe ceny i marże leków refundowanych oraz zakaz reklamy aptek wymagają zmiany strategii marketingowego zarządzania tymi placówkami.

W niniejszej publikacji przedstawiono szeroki zestaw instrumentów marketingowych możliwych do stosowania w aptekach. Pozwalają one zapewnić satysfakcję pacjentów oraz umożliwić aptece osiągnięcie właściwego poziomu obrotów, a tym samym przyczyniają się do zbudowania wysokiej pozycji rynkowej placówki. W książce omówiono:

- zasady efektywnego zarządzania asortymentem leków,

- sposoby prowadzenia negocjacji zakupowych,

- reguły ustalania cen,

- metody skutecznej komunikacji z pacjentami.

Dodatkowe informacje

Biznes i finanse
26 lutego 2018
0
Marketingowe zarządzanie apteką
9788326441141

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.