Moc immersji. Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność

Moc immersji. Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność

Autor: Paul J. Zak

Wydawca: PWN

Dlaczego płaczemy na filmach, których zakończenie znamy na pamięć?Dlaczego jedne reklamy przykuwają nas do ekranu, a inne przewijamy bez wahania?Dlaczego niektóre chwile zostają z nami na lata, choć większość ulatuje w niepamięć?

Paul J. Zak, neurobiolog, który doradzał rządom i gigantom z listy Fortune 50, odkrywa sekret tworzenia doświadczeń, których ludzie pragną i które zmieniają życie.To nie magia ani talent wybranych.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Dlaczego płaczemy na filmach, których zakończenie znamy na pamięć? Dlaczego jedne reklamy przykuwają nas do ekranu, a inne przewijamy bez wahania? Dlaczego niektóre chwile zostają z nami na lata, choć większość ulatuje w niepamięć?

Paul J. Zak, neurobiolog, który doradzał rządom i gigantom z listy Fortune 50, odkrywa sekret tworzenia doświadczeń, których ludzie pragną i które zmieniają życie. To nie magia ani talent wybranych. To nauka, która pozwala zmierzyć, co naprawdę porusza nasz mózg i serce.

Dzięki tej książce dowiesz się:

  • dlaczego nasze mózgi łakną niezwykłych przeżyć,
  • jak tworzyć reklamy, szkolenia, filmy i lekcje, które zapadają w pamięć,
  • co sprawia, że treści stają się niezapomniane i przyciągają ludzi,
  • jak zdobyć klientów, którzy chcą wracać i polecać Cię innym,
  • oraz w jaki sposób zamienić codzienność w pasmo chwil, które naprawdę dają szczęście.

To przewodnik dla tych, którzy chcą przestać zgadywać, co działa na ludzi, i zacząć świadomie tworzyć doświadczenia, które porywają i zostają w sercu - w marketingu, edukacji, biznesie i życiu.

Dodatkowe informacje

Marketing
1 stycznia 2025
220
Moc immersji. Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność
Aleksandra Paziewska
978-83-01-24298-5
pl
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.