Moja marka. Jak stać się rozpoznawalnym i odnieść sukces
Autor: Hermann H. Wala
Wydawca: Olé
Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces.
Co sprawia, że marka wyróżnia się na rynku? Na czym polega jej wyjątkowość i co powoduje, że jej wartość rośnie? Autor książki przedstawia na konkretnych przykładach udane strategie marketingowe, jak i błędy korporacyjne. Na podstawie swojego wieloletniego doświadczenia opracował metody, które pomagają firmom stać się rozpoznawalnymi i odnieść sukces. Dodatkową zaletą książki są wywiady, jakie autor przeprowadził z ambasadorami firm, takich jak: Adidas, McDonald?s, Simon - Kucher & Partners, o2 oraz innymi.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.