Na tropie pór roku Wiosna materiały dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną
Autorzy: Katarzyna Aptacy , Bogumiła Bobik , Aurelia Panicz-Szarleja
Wydawca: Harmonia podręczniki
Niniejsza publikacja jest przeznaczona dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz mających trudności w nauce.Stanowi część pakietu „Na tropie pór roku” – zestawu czterech części kart pracy odpowiadających poszczególnym porom roku („Jesień”, „Zima”, „Wiosna”, „Lato”).
W części „Wiosna” omówiono m.in. następujące tematy:
- pierwsze zwiastuny wiosny
- zwierzęta leśne i hodowlane
- Wielkanoc oraz inne wiosenne święta
- ruch obiegowy Ziemi
- zmiany klimatu
- zakupy stacjonarne i w Internecie.
Wewnątrz publikacji znajdziemy rozmaite typy zadań, m.in.:
- czytanki i ćwiczenia sprawdzające czytanie ze zrozumieniem
- zadania tekstowe z obliczeniami zegarowymi
- dopasowywanie podpisów do zdjęć
- uzupełnianie tekstów z lukami
- rozsypanki wyrazowe
- kodowanki
- i wiele, wiele innych!
Pracując z publikacją, uczeń rozwija różne umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej.
Materiał jest zgodny z podstawą programową dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Niniejsza publikacja jest przeznaczona dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym oraz mających trudności w nauce. Stanowi część pakietu „Na tropie pór roku” – zestawu czterech części kart pracy odpowiadających poszczególnym porom roku („Jesień”, „Zima”, „Wiosna”, „Lato”).
W części „Wiosna” omówiono m.in. następujące tematy:
- pierwsze zwiastuny wiosny
- zwierzęta leśne i hodowlane
- Wielkanoc oraz inne wiosenne święta
- ruch obiegowy Ziemi
- zmiany klimatu
- zakupy stacjonarne i w Internecie.
Wewnątrz publikacji znajdziemy rozmaite typy zadań, m.in.:
- czytanki i ćwiczenia sprawdzające czytanie ze zrozumieniem
- zadania tekstowe z obliczeniami zegarowymi
- dopasowywanie podpisów do zdjęć
- uzupełnianie tekstów z lukami
- rozsypanki wyrazowe
- kodowanki
- i wiele, wiele innych!
Pracując z publikacją, uczeń rozwija różne umiejętności z zakresu edukacji polonistycznej, matematycznej, przyrodniczej i społecznej.
Materiał jest zgodny z podstawą programową dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.