Neuromarka. Sprzedawaj skuteczniej
Autor: Agnieszka Siemińska
Wydawca: Neuromarka
Neuromarka to książka o neuromarketingu, którą czyta się jak kryminał. Pasjonująca podróż po zakamarkach ludzkiego mózgu łącząca przełomowe badania naukowe z praktyką prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych. Książkę polecamy wszystkim, którzy chcą: - zrozumieć mierzalne, naukowe podstawy marketingu i dowiedzieć się, jakie działania warto podjąć w ich firmach, - zobaczyć, jak wiedza o mózgu i psychologii człowieka pomaga najlepszym firmom sprzedawać skuteczniej, - podejmować lepsze decyzje dotyczące rozwijania marki i firmy.
Neuromarka to książka o neuromarketingu, którą czyta się jak kryminał. Pasjonująca podróż po zakamarkach ludzkiego mózgu łącząca przełomowe badania naukowe z praktyką prowadzenia działań marketingowych i sprzedażowych.
Książkę polecamy wszystkim, którzy chcą:
- zrozumieć mierzalne, naukowe podstawy marketingu i dowiedzieć się, jakie działania warto podjąć w ich firmach,
- zobaczyć, jak wiedza o mózgu i psychologii człowieka pomaga najlepszym firmom sprzedawać skuteczniej,
- podejmować lepsze decyzje dotyczące rozwijania marki i firmy.
Neuromarka zawiera konkretne przykłady działania polskich i międzynarodowych marek poparte wynikami biznesowymi. Możesz z niej się dowiedzieć wiele o neuromarketingu, ale też o sobie, o tym jak podejmujesz decyzje i jakie siły wpływają na Twoje konsumenckie zachowania.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.