Pod parasolem wiedzy Dynamika edukacyjnego potencjału generatywnej sztucznej inteligencji
Autor: Elżbieta Perzycka-Borowska
Wydawca: Impuls
Struktura książki, składającej się z kolejnych scen, pozwala na ukazanie różnych wymiarów tego dialogu.
Każda ze scen przedstawia odrębne aspekty funkcjonowania i stosowania AI, by w finale odnieść się do zasadniczego pytania badawczego:
jak i na jakich warunkach nauczyciel oraz środowisko akademickie mogą dostrzec i efektywnie wykorzystać potencjał generatywnej sztucznej inteligencji, jednocześnie chroniąc się przed jej niezamierzonymi konsekwencjami?
W tym sensie cel badawczy łączy się z osobistą narracją i wymiarem społecznym...
Struktura książki, składającej się z kolejnych scen, pozwala na ukazanie różnych wymiarów tego dialogu.
Każda ze scen przedstawia odrębne aspekty funkcjonowania i stosowania AI, by w finale odnieść się do zasadniczego pytania badawczego:
jak i na jakich warunkach nauczyciel oraz środowisko akademickie mogą dostrzec i efektywnie wykorzystać potencjał generatywnej sztucznej inteligencji, jednocześnie chroniąc się przed jej niezamierzonymi konsekwencjami?
W tym sensie cel badawczy łączy się z osobistą narracją i wymiarem społecznym...
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.