Polskie strategie edukacyjne i oświatowe w epoce zaborów 1795–1918
Autor: Jan Wnęk
Wydawca: Impuls
Dzieło Jana Wnęka jest sprawnie zredagowane i elegancko napisane, przeto zachęca do lektury i to nie tylko ludzi świata nauki...
Na temat dziejów edukacji, oświaty, nauki, kultury w wieku XIX ukazały się już dziesiątki prac, monografii, artykułów, przyczynków.
Brakowało książki podsumowującej tę tematykę i wytyczającej nowe szlaki poznawcze.
Taką publikacją jest praca Jana Wnęka.
Monografia składa się z sześciu rozdziałów.
W pierwszym z nich omówione zostały polskie strategie edukacyjne i oświatowe schyłkowego oświecenia,
wprowadzane w życie po trzecim rozbiorze Polski.
Dzieło Jana Wnęka jest sprawnie zredagowane i elegancko napisane, przeto zachęca do lektury i to nie tylko ludzi świata nauki...
Na temat dziejów edukacji, oświaty, nauki, kultury w wieku XIX ukazały się już dziesiątki prac, monografii, artykułów, przyczynków.
Brakowało książki podsumowującej tę tematykę i wytyczającej nowe szlaki poznawcze.
Taką publikacją jest praca Jana Wnęka.
Monografia składa się z sześciu rozdziałów.
W pierwszym z nich omówione zostały polskie strategie edukacyjne i oświatowe schyłkowego oświecenia,
wprowadzane w życie po trzecim rozbiorze Polski.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.