Psychologia konsumenta

Psychologia konsumenta

Autorzy: Katarzyna Stasiuk , Dominika Maison

Wydawca: PWN


Dlaczego kupujemy produkty luksusowe?Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością?Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu?Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta".

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Dlaczego kupujemy produkty luksusowe? Czy można wpływać na konsumentów poza ich świadomością? Kto i kiedy kupuje pod wpływem impulsu? Na te i wiele innych pytań odpowiadają Autorki książki "Psychologia konsumenta". Katarzyna Stasiuk i Dominika Maison wskazują, skąd można czerpać wiedzę o zachowaniach konsumentów, a następnie określają znaczenie podstawowych procesów poznawczych, emocjonalnych i motywacyjnych w podejmowaniu przez nich decyzji. Wnioski Autorek poparte są wynikami badań naukowych oraz zilustrowane przykładami zastosowania wiedzy psychologicznej w działaniach marketingowych.

Książkę wyróżnia opis zachowań konsumenckich z trzech punktów widzenia:

- klasyczna perspektywa podstawowych procesów psychologicznych (spostrzegania, wiedzy, procesów emocjonalnych, motywacji i postaw),

- analiza procesów nieświadomych, automatycznych konsumenta,

- perspektywa praktyki badań nad konsumentem, czyli badań marketingowych.

Dodatkowe informacje

Psychologia
1 stycznia 2021
None
978-83-01-19486-4

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.