Psychopedagogiczne mity 2. Dlaczego warto pytać o dowody

Psychopedagogiczne mity 2. Dlaczego warto pytać o dowody

Autorzy: Tomasz Garstka , Andrzej Śliwerski

Wydawca: Wolters Kluwer Polska

Nagroda główna w konkursie ?Książka dla trenera? Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu. Książka przedstawia sposoby odróżniania psychopedagogicznych mitów od teorii oraz praktyki edukacyjnej i terapeutycznej opartej na wynikach rzetelnych badań. W opracowaniu wyjaśniono m.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Nagroda główna w konkursie ?Książka dla trenera? Polskiego Towarzystwa Trenerów Biznesu.
Książka przedstawia sposoby odróżniania psychopedagogicznych mitów od teorii oraz praktyki edukacyjnej i terapeutycznej opartej na wynikach rzetelnych badań.

W opracowaniu wyjaśniono m.in.:
- psychologiczne mechanizmy ulegania złudzeniom poznawczym w ocenianiu i podejmowaniu decyzji oraz
- zjawiska ulegania wpływom twórców i propagatorów twierdzeń oraz praktyków stosujących metody, które nie znalazły dostatecznego poparcia w wynikach poprawnie przeprowadzonych testów.
Adresaci:
Publikacja przeznaczona jest dla nauczycieli, psychologów, pedagogów, terapeutów pedagogicznych i rodziców uczniów. Zainteresuje również studentów kierunków nauczycielskich, psychologii, pedagogiki.

Dodatkowe informacje

Psychologia
4 października 2019
564
Psychopedagogiczne mity 2. Dlaczego warto pytać o dowody
9788381609807

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.