Public Relations i marketing w sektorze publicznym
Autor: Michał Kaczmarczyk
Wydawca: Wyższa Szkoła Humanitas
Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek służby zdrowia.
Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką
marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko
rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia
i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości, jakie
wiążą się ze stosowaniem nowoczesnych narzędzi komunikacji
w działalności uczelni, instytucji kultury, mediów czy placówek
służby zdrowia. W pracy pomieszczono zarówno artykuły pióra
badaczy-teoretyków, jak i praktyków osób, które na co dzień
implementują strategie marketingowe i public relations, zarządzając
lub pracując w instytucjach publicznych. Dzięki temu
omawiane zagadnienia zyskują szerszy kontekst.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.