Poltext
Książki wydawcy Poltext
Paweł Korzyński
Przywództwo w warunkach niepewności
Głównym celem autora książki Przywództwo w warunkach niepewności jest zrozumienie sposobów funkcjonowania liderów w środowisku start-upowym, w tym próba znalezienia …
Katarzyna Januszkiewicz, Mikołaj Rogiński
Innowacje społeczne w teorii i praktyce
Tematyka innowacji społecznych zyskuje ostatnio coraz większą popularność. Wykorzystując specyfikę tych działań, szukamy odpowiedzi na złożone wyzwania społeczne, takie jak: …
Marzena Strojek-Filus, Ewa Wanda Maruszewska
Rachunkowość finansowa. Wprowadzenie wyd. 2024
Książkałączy treści o charakterze teoretycznym z przykładami zadań. Dzięki temu może służyć zarówno jako podręcznik akademicki, jak i do samodzielnej …
Jan Krzysztof Solarz
Całościowe zarządzanie innowacjami finansowymi w XXI wieku
INNOWACJE ● FINANSE Książka w sposób pozbawiony naukowego żargonu przedstawia istotę przełomowych innowacji finansowych. Autor rozpatruje innowacje finansowe w kontekście …
Łukasz Kozłowski
Wpływ lokalnej kultury na małe i średnie przedsiębiorstwa. Analiza empiryczna dla różnych faz rozwoju przedsiębiorstw
BIZNES ● KULTURA SPOŁECZEŃSTWA Monografia porusza kwestie zróżnicowania kulturowego pomiędzy poszczególnymi powiatami Polski, a dokładniej sposobu, w jaki przekłada się …
Joanna Wyrobek
Zastosowania metod uczenia maszynowego i sztucznej inteligencji do wykrywania nieprawidłowości finansowych w przedsiębiorstwach
Przestępczość gospodarcza stanowi istotny problem zarówno dla gospodarki polskiej, jak i światowej. W 2018 roku straty dla budżetu i sektora …
Małgorzata Iwanicz-Drozdowska, Władysław L. Jaworski, Anna Szelągowska
Bankowość w gospodarce cyfrowej
Najnowsze i uaktualnione wydanie popularnego, znanego od lat, powszechnie wykorzystywanego przez wykładowców i studentów uczelni o profilu ekonomiczno-finansowym podręcznika bankowości. …
Opracowanie zbiorowe
Marketing. Sztuka konkurowania i współpracy
Podręcznik marketingu przeznaczony dla studentów studiów stacjonarnych i niestacjonarnych w ramach przedmiotu „Podstawy marketingu”, „Marketing”, „Zarządzanie marketingowe” oraz innych przedmiotów …
Andrzej K. Koźmiński, Dariusz Jemielniak, Dominika Latusek-Jurczak
Zarządzanie. Nowe otwarcie
Podręcznik skierowany jest przede wszystkim do studentów – niezależnie od kierunków studiów – oraz absolwentów studiów wyższych, a także przedsiębiorców …
Marek Bełdzikowski
Proces uszczelniania podatku VAT w Polsce
Uszczelnianie podatku od towarów i usług stało się synonimem zmian w polskim podatku VAT w ostatnich latach. Książka stanowi pierwszą …
Włodzimierz Szpringer
Metawersum. Nowe wyzwania dla zarządzania w gospodarce cyfrowej
Metawersum powinno znajdować się na mapie innowacji większości firm, ponieważ może wpływać na wiele linii biznesowych, sektorów przemysłu i regionów …
Aneta Hryckiewicz-Gontarczyk
Pośrednictwo finansowe bez tradycyjnych banków. Szanse i zagrożenia
Rozwój technologii w sektorze finansowym sprawił, że pojawiły się nowe instytucje, takie jak fintechy i bigtechy. Przez wiele lat firmy …