Reklama podręcznik

Reklama podręcznik

7,0/10 (1 głosów)

Autor: Robert Nowacki

Wydawca: Difin


Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową.
Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce.
Zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają uczniowi na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową.
Zaprezentowane treści wsparte zostały licznymi ilustracjami z praktyki gospodarczej w Polsce.
Zawarte w podręczniku przykłady, ćwiczenia i pytania kontrolne pozwalają uczniowi na doskonalenie przyswojonej wiedzy w sposób praktyczny.

Dodatkowe informacje

Ekonomia
1 stycznia 2009
272
Reklama podręcznik
83-7251-542-5
pl
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.