Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media

Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media

Autorzy: Dobrołęcka Daria , Piotr Dobrołęcki

Wydawca: Biblioteka Analiz

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Tom zawiera zestawienie najważniejszych instytucji i organizacji związanych z książką, a także wykaz mediów branżowych. W tomie podsumowujemy sytuację w sektorze targów książki, zamieszczamy również szczegółowy przegląd wszystkich najważniejszych imprez targowych w Polsce. Spis treści: 1. Targi książki w Polsce 2. Instytucje kultury 3. Szkolnictwo wyższe 4. Fundacje 5. Organizacje 6. Media

Dodatkowe informacje

Hobby
14 marca 2016
0
Rynek książki w Polsce 2015 Targi, instytucje, media
9788363879563

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.