Siedem wzgórz wpływu
Autorzy: Bill Johnson , Lance Wallnau
Wydawca: Wydawnictwo Dawida
"Ewangelia, która nie jest skuteczna w świecie biznesu, nie jest skuteczna w ogóle". Tak brzmi pierwsze zdanie książki. W całości jest ona poświęcona wnoszeniu Ewangelii do każdej sfery życia, która nas otacza - od polityki przez biznes do mediów. Ta oryginalna pozycja została napisana przez kilku autorów, którzy doświadczyli tego, o czym piszą, pozostawili swoje ślady w konkretnych dziedzinach i inspirują do pójścia w ich ślady.
"Ewangelia, która nie jest skuteczna w świecie biznesu, nie jest skuteczna w ogóle". Tak brzmi pierwsze zdanie książki. W całości jest ona poświęcona wnoszeniu Ewangelii do każdej sfery życia, która nas otacza - od polityki przez biznes do mediów. Ta oryginalna pozycja została napisana przez kilku autorów, którzy doświadczyli tego, o czym piszą, pozostawili swoje ślady w konkretnych dziedzinach i inspirują do pójścia w ich ślady.
Lance Wallnau, Peter Wagner, Patricia King, Che Ahn, Bill Johnson, Alan Vincent namawiają nas do stania się odważnymi ludźmi, do robienia tego, czego nikt przed nami nie robił. Ta pozycja będzie pomocna zarówno tym, którzy zdobywają świat przez modlitwę, jak i tym, którzy walczą w świecie biznesu, i dla ludzi mediów czy polityki. A wszystkim poszerzy perspektywę!
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.