Strategia influencer marketingu. Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę

Strategia influencer marketingu. Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę

Autor: Gordon Glenister

Wydawca: PWN

Influencerzy zmieniają zasady gry.To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę.Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze przemyślana strategia.Właśnie o tym jest ta książka.

To praktyczny przewodnik po świecie, w którym autentyczność stała się walutą, a zaangażowana społeczność największą siłą marek.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Influencerzy zmieniają zasady gry. To oni kształtują trendy, wywołują viralowe szaleństwa i sprawiają, że produkty sprzedają się w minutę. Ale za każdym udanym filmem na TikToku, postem na Instagramie czy kampanią na YouTube stoi dobrze przemyślana strategia. Właśnie o tym jest ta książka.

To praktyczny przewodnik po świecie, w którym autentyczność stała się walutą, a zaangażowana społeczność największą siłą marek. Gordon Glenister odsłania kulisy sukcesów: jak Estée Lauder przeznaczyła 75% swojego budżetu marketingowego na influencerów, jak Taylor Swift zamieniła fanów w dożywotnich ambasadorów marki, jak IBM wykorzystał własnych pracowników jako influencerów, zwiększając zasięgi firmy o setki procent.

Znajdziesz tu wskazówki, jak wybrać odpowiednich twórców, prowadzić negocjacje, mierzyć realne efekty kampanii i uniknąć wpadek. To książka dla wszystkich, od właścicieli małych biznesów, którzy chcą rozwinąć skrzydła, po marketerów dużych marek szukających świeżych sposobów na dotarcie do odbiorców.

Dodatkowe informacje

Marketing
1 stycznia 2025
376
Strategia influencer marketingu. Jak ocenić sens, mierzyć efekty i budować markę
Aleksandra Paziewska
978-83-01-24560-3
pl
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.