Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar

Autor: Stawnicka Jadwiga

Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Celem książki jest analiza strategii marketingu narracyjnego jako skutecznego narzędzia łączącego techniki kształtowania wizerunku Policji. W książce zostaną zanalizowane atrybuty językowe narracji marketingowej, ze szczególnym odniesieniem do marketingu społecznego, w którym budowanie wizerunku instytucji jest problemem zasadniczym. Projekt mieści się w obszarze badań wizerunkowych instytucji z uwzględnieniem nowych trendów budowania wizerunku w obszarze szeroko rozumianego bezpieczeństwa, w tym kwestii promowania bezpieczeństwa, działań prewencyjnych i profilaktycznych Policji w tym obszarze.

Dodatkowe informacje

Psychologia
31 marca 2016
0
Strategia marketingu narracyjnego w Policji. Nowoczesny wymiar
9788364927898

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.