Uczę się samodzielności część 2 Uspołecznienie. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym
Autorzy: Renata Naprawa , Alicja Tanajewska
Wydawca: Harmonia podręczniki
Uczę się samodzielności.Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, cz. 2: „Uspołecznienie”
Prezentowane karty pracy składają się z działów:
1.Ja – członek rodziny:
a) Moja rodzina,
b) Moje miejsce zamieszkania.
2.Ja – uczeń:
a) Moja szkoła.
3.
Uczę się samodzielności. Karty pracy dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym, cz. 2: „Uspołecznienie”
Prezentowane karty pracy składają się z działów:
1. Ja – członek rodziny:
a) Moja rodzina,
b) Moje miejsce zamieszkania.
2. Ja – uczeń:
a) Moja szkoła.
3. Ja – członek społeczności lokalnej.
4. Ja – członek społeczeństwa.
5. Moje zdrowie.
6. Ja w chorobie.
7. Ja jako konsument.
8. Ja w bezpiecznym świecie.
9. Ja w świecie kultury.
10. Mój czas wolny.
Materiały są zgodne z postawą programową i nawiązują do publikacji: A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla I etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Nowe programy edukacyjno-terapeutyczne dla II etapu nauczania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017; A. Tanajewska, R. Naprawa, Programy edukacyjno-terapeutyczne dla uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym, znacznym i niepełnosprawnością sprzężoną, Wydawnictwo Harmonia, Gdańsk 2017.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.