Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej

Autorzy: Robert S. Kaplan , David P. Norton

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy. (Z rozdziału 1) Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Niepowodzenia firm w dziedzinie wdrażania strategii i zarządzania działalnością operacyjną wynikają na ogół z braku nadrzędnego systemu zarządzania scalającego i dostosowującego do siebie te dwa zasadnicze procesy.

(Z rozdziału 1)

Autorzy publikacji próbują rozwiązać ten problem. Przedstawiają szczegółowo opracowany plan, który pozwoli przedsiębiorstwom skutecznie wprowadzać w życie nowe strategie, monitorować je i w razie potrzeby modyfikować. Posługują się licznymi przykładami ze świata biznesu. Dokumentują swoje wnioski doświadczeniami firm, które zdecydowały się na wprowadzenie w życie ich wskazówek dotyczących strategii. Jest to książka o tym, jak sprawić, by strategi ?zakorzeniła się? w firmie i zaczęła przynosić efekty. To doskonały ?podręcznik? dla menedżerów, który uczy skutecznego działania.

Dodatkowe informacje

Biznes i finanse
26 lutego 2018
0
Wdrażanie strategii dla osiągnięcia przewagi konkurencyjnej
9788301161248

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.