Wskazuję nazywam rozumiem część 2
Autorzy: Anna Chojnacka , Joanna Kuźniarska
Wydawca: Harmonia
Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest dla rodziców, terapeutów, pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem.
Pomysł na propozycje ćwiczeń z dziećmi powstał podczas codziennej pracy autorek.
Celem proponowanych zadań jest zrozumienie pojęcia kategoryzowania, które wymaga wielu ćwiczeń i powtórzeń.
Dzieci spontanicznie nie segregują przedmiotów do picia, ubierania, mycia itp.
W teczce znajdują się:
- zestaw obrazków (30 kart, 270 obrazków)
- zestaw 10 plansz z nazwami kategorii (do jedzenia, do picia, do ubierania, do zabawy, do pisania, do grania, do sprzątania, do mycia, do gotowania, środki transportu).
Poniższa pomoc dydaktyczna skierowana jest dla rodziców, terapeutów, pedagogów pracujących z dziećmi z autyzmem.
Pomysł na propozycje ćwiczeń z dziećmi powstał podczas codziennej pracy autorek.
Celem proponowanych zadań jest zrozumienie pojęcia kategoryzowania, które wymaga wielu ćwiczeń i powtórzeń.
Dzieci spontanicznie nie segregują przedmiotów do picia, ubierania, mycia itp.
W teczce znajdują się:
- zestaw obrazków (30 kart, 270 obrazków)
- zestaw 10 plansz z nazwami kategorii (do jedzenia, do picia, do ubierania, do zabawy, do pisania, do grania, do sprzątania, do mycia, do gotowania, środki transportu).
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.