Wyprawa Kon-Tiki

Wyprawa Kon-Tiki

Autor: Joanna Jagiełło

Wydawca: HarperKids

Czy da się zbudować tratwę tak, jak 1500 lat temu: bez plastiku, metalu, drutu, wiertarki? Dzielni żeglarze, którzy na tratwie Kon-Tiki przepłynęli z Peru na Wyspy Polinezji udowadniają, że nie ma rzeczy niemożliwych! ?Wyprawa Kon-Tiki. Czytam sobie. Poziom 2? Joanny Jagiełło to wciągająca książka do nauki czytania dla przedszkolaków.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Czy da się zbudować tratwę tak, jak 1500 lat temu: bez plastiku, metalu, drutu, wiertarki? Dzielni żeglarze, którzy na tratwie Kon-Tiki przepłynęli z Peru na Wyspy Polinezji udowadniają, że nie ma rzeczy niemożliwych!

?Wyprawa Kon-Tiki. Czytam sobie. Poziom 2? Joanny Jagiełło to wciągająca książka do nauki czytania dla przedszkolaków. Piękna opowieść o przyjaźni i odwadze, która pozwala spełniać marzenia, pochłonie małych czytelników bez reszty, a większa czcionka, nieskomplikowane zdania i ćwiczenia z sylabizowania ułatwią lekturę.

W książce ?Wyprawa Kon-Tiki. Czytam sobie. Poziom 2? dziecko znajdzie:
? ciekawą, inspirującą historię o przekraczaniu własnych granic;
? nieskomplikowane zdania i proste dialogi dostosowane do możliwości najmłodszych;
? dużą czcionkę i ćwiczenia sylabizowania wspierające umiejętność czytania u dzieci;
? teksty zbudowane z podstawowych 23 głosek oraz głoski h,
? klimatyczne ilustracje Tomasza Kozłowskiego.

Znana i lubiana seria ?Czytam sobie? to doskonały sposób na przyjemną naukę czytania dla dzieci w wieku 5-7 lat. Proste, ale wciągające historie napisane przez wybitnych polskich autorów dziecięcych i zachwycające ilustracje przypadną do gustu przedszkolakom, a duża czcionka, ćwiczenia i trudność tekstu dostosowana do wieku pomoże rozwijać umiejętność czytania na każdym etapie.

Dodatkowe informacje

1 stycznia 2020
48
Wyprawa Kon-Tiki
978-83-281-4632-7
Czytam sobie
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.