Wyprzedane. Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce

Wyprzedane. Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce

Autor: Daniel Priestley

Wydawca: MT Biznes

Co sprawia, że niektóre firmy mają tylu klientów, że ci ustawiają się w kolejkach, podczas gdy inne nieustannie obniżają ceny, desperacko walcząc o jakiekolwiek zainteresowanie?

W książce Wyprzedane Daniel Priestley pokazuje, jak stworzyć strategię, dzięki której to klienci będą szukać ciebie – a nie odwrotnie.

Autor prezentuje podejście, które wykracza poza utarte schematy marketingowe.Zamiast kolejnych trików proponuje zmianę myślenia o tym, jak przyciągać, angażować i zatrzymywać klientów.

Z tej książki dowiesz się m.in., jak:

  • w praktyce zastosować Regułę 7-11-4 i zadbać o odpowiednią liczbę punktów styku z klientem,
  • zbudować lojalną społeczność fanów twojej marki,
  • organizować wydarzenia i premiery, które przyciągną uwagę i wzbudzą emocje,
  • zwiększać liczbę płacących klientów, jednocześnie rezygnując z tych, którzy szukają tylko najniższej ceny,
  • precyzyjnie targetować idealnych odbiorców, wykorzystując dane i nowoczesne narzędzia marketingowe,
  • zachować konkurencyjność w dynamicznie zmieniającym się rynku,
  • stworzyć własny zestaw zasad, który pozwoli ci czasem odmówić klientowi, wejść z nim w polemikę, a nawet sprawić, że to on będzie musiał poczekać na możliwość zakupu.

Wyprzedane to przewodnik pełen przykładów firm, które dzięki zawartej w nim strategii zyskały realną przewagę.

Jeśli masz dość walki cenowej i chcesz, by to klienci zabiegali o twoje produkty i usługi – ta książka jest dla ciebie.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Co sprawia, że niektóre firmy mają tylu klientów, że ci ustawiają się w kolejkach, podczas gdy inne nieustannie obniżają ceny, desperacko walcząc o jakiekolwiek zainteresowanie?

W książce Wyprzedane Daniel Priestley pokazuje, jak stworzyć strategię, dzięki której to klienci będą szukać ciebie – a nie odwrotnie.

Autor prezentuje podejście, które wykracza poza utarte schematy marketingowe. Zamiast kolejnych trików proponuje zmianę myślenia o tym, jak przyciągać, angażować i zatrzymywać klientów.

Z tej książki dowiesz się m.in., jak:

  • w praktyce zastosować Regułę 7-11-4 i zadbać o odpowiednią liczbę punktów styku z klientem,
  • zbudować lojalną społeczność fanów twojej marki,
  • organizować wydarzenia i premiery, które przyciągną uwagę i wzbudzą emocje,
  • zwiększać liczbę płacących klientów, jednocześnie rezygnując z tych, którzy szukają tylko najniższej ceny,
  • precyzyjnie targetować idealnych odbiorców, wykorzystując dane i nowoczesne narzędzia marketingowe,
  • zachować konkurencyjność w dynamicznie zmieniającym się rynku,
  • stworzyć własny zestaw zasad, który pozwoli ci czasem odmówić klientowi, wejść z nim w polemikę, a nawet sprawić, że to on będzie musiał poczekać na możliwość zakupu.

Wyprzedane to przewodnik pełen przykładów firm, które dzięki zawartej w nim strategii zyskały realną przewagę.

Jeśli masz dość walki cenowej i chcesz, by to klienci zabiegali o twoje produkty i usługi – ta książka jest dla ciebie.

Dodatkowe informacje

Zarządzanie
1 stycznia 2025
296
Wyprzedane. Jak sprawić, by klienci ustawiali się do ciebie w kolejce
Marcin Kowalczyk
978-83-8231-574-5
pl
Miękka ze skrzydełkami
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.