Wywieranie wrażenia. Strategie autoprezentacji
Autor: Mark Leary
Wydawca: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne
Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz: ? różnorodne taktyki autoprezentacyjne, ? motywacje leżące u podstaw autoprezentacji, ? społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje. Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie.
Dzięki książce Wywieranie wrażenia poznasz:
? różnorodne taktyki autoprezentacyjne,
? motywacje leżące u podstaw autoprezentacji,
? społeczny i kulturowy kontekst zachowań autoprezentacyjnych, a także ich konsekwencje.
Człowiek inaczej zachowuje się wówczas, gdy nikt go nie obserwuje, a inaczej, gdy świadkami jego zachowań są inni ludzie. Choć twierdzenie to wydaje się oczywiste, psychologia stosunkowo długo nie interesowała się tym, dlaczego właściwie taka różnica występuje, jakie czynniki ją potęgują i jakie są jej konsekwencje.
Książka Marka Leary?ego poświęcona jest właśnie tym zagadnieniom. Autor ? znany psycholog społeczny i jeden z najwybitniejszych specjalistów w zakresie autoprezentacji ? w systematyczny sposób omawia problematykę związaną z wywieraniem wrażenia na innych. Czyni to w sposób nadzwyczaj kompetentny, a zarazem przystępny, toteż po tę publikację sięgną nie tylko psychologowie.
Dodatkowe informacje
Komentarze i rencenzje
Brak ocen, komentarzy i recenzji.
Chcesz dodać komentarz lub ocenę?
Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.