Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji

Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji

Autor: Krzysztof Fonfara

Wydawca: PWE

W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji.W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań.Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3
W książce autorzy rozważają czynniki, które determinują długookresowe sukcesy firmy uczestniczącej w wymianie międzynarodowej, a więc w procesach internacjonalizacji. W związku z tym autorzy skupili uwagę na: istocie procesu internacjonalizacji firmy, podejściu sieciowym do procesu internacjonalizacji, typologii zachowań firm w procesie internacjonalizacji oraz analizie tych zachowań. Zaletą książki jest przedstawienie studiów przypadków, obrazujących zachowania realnych firm w procesie internacjonalizacji.
Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, ekonomii, zarządzania, międzynarodowych stosunków gospodarczych, a także menedżerów firm funkcjonujących na rynkach międzynarodowych.

Dodatkowe informacje

Ekonomia
1 stycznia 2009
156
Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji
978-83-20818-22-2
pl
Miękka
1

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.