Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola

Autor: Krzysztof Cybulski

Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

Zarządzanie działem sprzedaży firmy Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku! Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Gdzie kupić książkę, ebook, audiobook? Epub, Mobi, PDF, MP3

Zarządzanie działem sprzedaży firmy

 

Kompendium wiedzy o tym, jak zarządzać sprzedażą, by odnieść sukces na wysoce konkurencyjnym rynku!

Doskonały poradnik dla praktyków, uwzględniający nową sytuację, związaną z wejściem Polski do Unii Europejskiej i postępującą globalizacją.

Książka koncentruje się na takich zagadnieniach, jak:

 

znaczenie i rola personelu sprzedaży;
formułowanie strategii sprzedaży;
organizowanie procesu sprzedaży;
kierowanie bieżącą działalnością sprzedawców;
kontrola, analiza i ocena działalności sprzedawców.

 

Dodatkowymi walorami podręcznika są:

 

przejrzysta struktura wykładu i przystępny język,
duża liczba przykładów opartych na doświadczeniach polskich firm,
liczne rysunki i tabele ilustrujące przedstawiane zagadnienia,
słowniczek ważniejszych terminów,
indeks rzeczowy,
bogata bibliografia.

 

Podręcznik został opracowany z myślą o polskich studentach kierunków zarządzania i marketingu, ekonomicznych i menedżerskich.

Dodatkowe informacje

Biznes i finanse
26 lutego 2018
0
Zarządzanie działem sprzedaży firmy. Prognozowanie - organizowanie - motywowanie - kontrola
9788301163570

Komentarze i rencenzje

Brak ocen, komentarzy i recenzji.

Chcesz dodać komentarz lub ocenę?

Aby dodawać komentarze i oceny, musisz być zalogowany.